עם פתיחת שנת הלימודים- לרשותכם מוקדים טלפונים ייעודים לשאלות ותשובות בנושאי אורחות חיים בתקופת הקורונה, הנחיות והיבטים פדגוגיים ללמידה ומענים רגשיים.

לרגל פתיחת השנה, מעמיד המשרד 4 מוקדים טלפונים ייעודים לשאלות ותשובות בנושאי אורחות חיים בתקופת הקורונה, הנחיות והיבטים פדגוגיים ללמידה ומענים רגשיים, להלן המוקדים:

  1.      מוקד פניות ציבור: המוקד מופעל ע"י אגף פניות הציבור ונותן מענה לקהל הרחב. המוקד יפעל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-15:00, במספר טלפון: 1-800-25-00-25.
  2.      מוקד סיוע רגשי: מיועד למתן מענה רגשי לתלמידים, להורים  ולעובדי הוראה באמצעות יועצות. המוקד יפעל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-20:00  וביום ו' בין השעות 08:00-14:00, במספר טלפון:   073-3931888
  3.      מוקד עובדי הוראה: ייתן מענה כללי לעובדי הוראה בכל נושא ובפרט מענה לפניות שכר ותנאי העסקה של עובדי הוראה. הוא יפעל בימים א'-ה' בין השעות 07:30-17:30, במספר טלפון 6552*.
  4.      מוקד למנהלי בתי ספר ומנהלות גן : המוקד נותן מענה לבעלי תפקידים בבית הספר ובגן, לרשויות ולבעלויות חינוך. הוא פועל בימים א'-ה' בין השעות 07:30-18:00 וביום ו' בין השעות 08:00-14:30, במספר טלפון: 03-6906600.